zondag 21 juni 2015

Monteur 1

Netjes op tijd dus
Vrijdag was het dan zover, de eerste van de twee monteurbezoeken om te zorgen dat mijn glasvezel operationeel zou worden. De afspraak was tussen 8 uur en 12 uur maar tot mijn vreugde ging de bel al om iets over achten en stonden de monteurs, jawel het was er niet een maar het waren er drie, op de stoep. De kast werd geopend, er werd naar de kabel gekeken en naar het modemhuis. Er werd wat gemompeld en twee van de drie vertrokken naar de centrale kast in onze flat. Er werd wat gebeld en de mannen kwamen weer terug. Vervolgens werd hun eigen modem in mijn modemkast gedaan en keek men of alles werkte. Dit was het geval en de mannen verlieten mijn woning weer.

Kortom zoals al door mij voorspeld hoefde er niets aangelegd dan wel gemonteerd te worden, er hoefde alleen ergens buiten mijn woning een schakelaar omgezet te worden. Dat ze komen testen of alles werkt is dan wel weer fijn maar om daar nu drie man voor te sturen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten