zondag 7 juni 2015

Het einde van het monster

Welke gaat het worden
De vakantie mag dan voorbij zijn, er is wel een slachtoffer te betreuren, mijn koffer. Ik kocht net beest, zoals Simon hem doopte vanwege het formaat, tijdens onze 2011 trip in Orlando. Ik had toen een sporttas bij me en mijn vrienden vonden dat ik eindelijk eens een echte koffer moest kopen.

Ik kocht daar dan ook een erg grote koffer in de premium outlet voor een vriendenprijsje die maar een nadeel bleek te hebben. Hij was te groot voor de automatische bagage check-in die Schiphol twee jaar later invoerde maar verder waren er geen klachten over het beest. Helaas brak pal voor de start van de vakantie de hendel van het beest af en ging ik dus wat gehandicapt op reis. Als tweede helaas begaf onderweg ook een van de onderste dragers het dus na thuiskomst werd het beest genadeloos bij het grofvuil geplaatst na vijf jaar trouwe dienst. Ik ga in ieder geval niet terug naar een sporttas dus dat betekent dat voor de volgende reis er een nieuwe koffer aangeschaft moet worden. Het eerste item staat hierbij dus op de pre Amerika shopping list.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten