dinsdag 2 juni 2015

Queens

Een kerk in Queens
Na een kort bezoek aan de tweede locatie van Midtown comics (waar ik deze keer wel wat kocht) stapten we in de 7 voor een bezoek aan Queens. Tijdens de eerste stop bezochten we Thais restaurant Sri Pra Phai voor een lunch in de tuin waarbij ik voor het eerst (en laatst) in mijn leven kokosmelk dronk. Het eten was prima (ik had wederom som tam, deze keer een stuk pittiger) maar de kokosmelk was mij veel te zoet.

Daarna gingen we verder met de 7 voor de tweede stop waar Frank een anime winkel bezocht om wat voor zijn dochter te kopen en Frank en Simon een voetmassa\ge namen bij een Chinese massage tent.

Daarna namen we wederom de 7 voor de laatste stop van ons bezoek aan Queens, Flushing. Hier zat uiteraard het tennisstadion waar de US open gehouden werd maar dat stadion bleek in een groot park te liggen, dat ook de moeite waard was,

1 opmerking:

  1. Kleine correctie: Dennis en Simon hadden een voetmassage ipv Frank en Simon

    BeantwoordenVerwijderen