woensdag 17 juni 2015

Feest

De band
Vrijdagavond was er een feest in de m&m plaza in Amsterdam noord en met een groepje hadden we afgesproken om er heen te gaan. De locatie is prima bereikbaar met de auto en er zijn meer dan genoeg parkeerplaatsen aanwezig en dat is maar goed ook want met het openbaar vervoer is de zaal slecht bereikbaar.

Ik was dan ook met de auto gegaan en kwam wat later binnen, de band was toen al volop aan het knallen met een repertoire dat slechts met een woord te omschrijven was, breed. Het liep van house naar rock, Smoke on the water van Deep purple klonk zeker niet slecht, met alles wat daar tussenin paste.

Ik vond mijn vrienden al gauw en nam plaats aan hun tafeltje. Praten was wat lastig want het volume van de band stond erg luid. Dan maar een biertje (en verder water, het enige nadeel van met de auto komen) en wat heen en weer geschreeuw. Toen de band ophield werd deze door een dj vervangen en deze hield zich wel aan een stijl, house. Dat betekende voor mij dat er een einde aan de avond was gekomen en na afscheid genomen te hebben van de anderen vertrok ik naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten