vrijdag 19 juni 2015

De veranda

Het gevogelte
Woensdagavond was het tijd om met een vriendin uit eten te gaan. We hadden elkaar alweer een tijdje niet gezien en in die tijd was ik in Amerika geweest en zij in Azië. We hadden afgesproken bij de veranda en toen ik arriveerde bleek zij al een plaatsje op het terras veroverd te hebben.

Het weer was net niet goed genoeg om zonder jas buiten te zitten maar met jas was het prima te doen. Al gauw zaten we allebei achter een glas witte wijn op de iPad naar haar foto's te kijken en vertelde zij honderduit over haar reis naar onder andere Taiwan. We hielden alleen even op om eten te bestellen waarbij wij allebei voor het dagmenu gingen, zij drie gangen en ik twee daar ik geen toetjes eet. We hadden allebei de terrine van gevogelte vooraf en zij had de lambsrack en ik de roodbaars als hoofdgerecht. Daarna was het weer tijd voor foto's en verhalen die alleen onderbroken werden voor de maaltijd. Na het werkelijk prima eten bestelde ik een kaasplankje van Betty. Na afloop nog muntthee en espresso en het was een heerlijke avond geweest die we gauw weer gaan overdoen.

2 opmerkingen:

  1. Zo goed dat Rene geen toetjes eet, klasse. Oh, oeps, toch wel een kasplankje....met net meer calorieen dan het dessert :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Was idd een TOP avond en goed bijgepraat ;).
      Afgelopen weekend begrepen dat er nog twee tripjes aan komen dit jaar dus vooral tussendoor plannen ;).
      Grazie mille xxx

      Verwijderen