woensdag 10 juni 2015

Little Thai prince

Een tafel vol lekkers
De zaterdag was nog niet afgelopen Want dit weekend waren er kennissen uit Duitsland in Amsterdam die ik nog nooit had gezien. Net zoals enkele maanden geleden met een Australische vriendin en haar dochter die ik via het internet kende had ik nu een afspraak met een Duits stel uit Hamm dat ik alleen via het internet kende.

Omdat ik die dag in de Efteling was hadden we afgesproken voor het diner en pikte ik ze op voor het Victoria hotel, een makkelijk te herkennen punt tegenover het centraal station. We vonden elkaar probleemloos en maakten kennis met elkaar. Aangezien iedereen honger had werd de gang meteen naar de zeedijk en de little Thai prince ingezet We hoefden niet te wachten, er was meteen een tafeltje beschikbaar en na wat heen en weer praten viel de keuze op kipsaté, pittige kippensoep, kip met cashewnootjes, papajasalade en een groeten schotel, dit alles vergezeld van witte rijst. Iedereen genoot van het eten en vond de little Thai prince een uitstekende keuze voor het avondmaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten