vrijdag 26 september 2014

Verkeersellende

File
Toen ik woensdag van mijn werk naar huis reed duurde het vele malen langer dan normaal voor ik op mijn bestemming arriveerde. Het feest begon op de A1 waar een flinke file stond, de oorzaak bleek een ongeluk bij Muiderberg te zijn. Eenmaal daar voorbij kon ik slechts kort vaart maken want ook de A1 bleek zo vast als een huis te staan. De oorzaak was wederom een ongeluk, ditmaal bij Muiden. Ook daar was ik op een gegeven ogenblik voorbij maar op de A10 aangekomen gingen de hemelsluizen open en trapte iedereen op de A10 op de rem wat file nummer drie veroorzaakte. Ik denk niet dat ik ooit eerder zoveel ellende op een stuk van minder dan vijftig kilometer heb meegemaakt en ik hoop ook van harte het nooit meer mee te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten