woensdag 24 september 2014

IOS8

De nieuwe versie
Een nieuwe iPhone wordt traditioneel vergezeld door een nieuwe versie van het operating systeem en zo was IOS8 dan ook te downloaden. Zowel mijn iPad als mijn iPhone zijn geschikt voor de nieuwe versie maar ik wachtte even met installeren omdat in het begin het zo druk is met klanten dat het uren en uren duurt. Na een paar dagen wachten kostte het geen tijd om de boel te downloaden en installeren en vervolgens kennis te maken met IOS8.

Van de nieuwe features maakten vooral de text to speech indruk (inplaats van whatssapp berichten in te tikken kan ik ze nu voorlezen en whatssapp tikt zelf de tekst) en de widgets (het aanpassen van je dagelijkse overzicht) zijn erg prettige vernieuwingen. Wat healthkit en homekit gaat brengen moet ik nog ontdekken maar deze eerste dingen maken het al tot een geslaagde upgrade voor mij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten