maandag 15 september 2014

Villa Arena

Deze is het geworden maar dan in nacht blauw
Mijn bank had na vijftien jaar trouwe dienst de geest gegeven en dus moest er een vervanger komen. Samen met een vriendin ging ik dan ook op zondag naar, een erg rustige, villa Arena om te kijken voor een nieuw exemplaar. Als eerste betraden wij de woonfabriek ,een soort Ikea in het klein. Qua banken was het.echt niet de moeite maar ik scoorde hier toch een dekbedovertrek dat ik ook nodig had.

Onze tweede stop bracht ons bij Montel waar de keuze wel wat beter was. De verkoper legde het, voor mij, nieuwe systeem uit dat inhield dat je tegenwoordig je eigen bank kon uitkiezen met leuningen, diepte, rug hoogte en hoogte. De bank die ik daar vond was aardig maar ik besloot om nog verder te zoeken en kwam vervolgens uit bij Goossens. Ook hier het stel zelf uw bank samen systeem onder de concept noemer more. Hier had ik wel een duidelijk klik met de bank en schafte ik hem dus aan. Enige nadeel, de levering is pas eind november.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten