vrijdag 12 september 2014

Songs of innocence

Bone en the Edge
Mijn muziek aankopen zijn in de loop der jaren flink veranderd. Ooit begin het allemaal met lp's en singles maar in de jaren 80 maakten die plaats voor cd's. Ook de aanschaf voor cd's verdween want het downloaden van muziek was erg makkelijk geworden, kostte niets en was volledig legaal, hoe mooi kun je het maken. Ook dat onderdeel is weer verdwenen want tegenwoordig stream ik muziek via mijn Spotify account die onderdeel is van mijn xs4all abonnement.

Plotseling bleek ik echter het nieuwe album van U2 gekocht te hebben (weliswaar digitaal) omdat Apple als onderdeel van hun aankondigingen van de nieuwe iPhone, IOS8, de Apple watch en nog het e.e.a. iedere iTunes account het album cadeau gegeven had. Het album klinkt goed en het wachten is nu op de tour dien gaat komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten