maandag 22 september 2014

Noordwijk

Het strand
Zaterdag zou het de laatste dag van de mooie nazomer zijn en ik besloot die samen met een vriendin door te brengen in Noordwijk. Ik stelde de navigatie in op de koningin Astrid boulevard en we reden naar Noordwijk toe. Daar aangekomen bleek ik de verkeerde koningin gekozen te hebben. Ik moest de Wilhelmina boulevard hebben i.p.v de Astrid. Enkele minuten later waren we op de juiste plek en had ik een plekje aan de boulevard. Helaas is Noordwijk een van de weinig steden waar je nog niet op je nummerplaat kon parkeren dus ik kon parkmobile niet gebruiken.

We stopten als eerste bij Blu beach waar we heerlijk achter het glas in het zonnetje zaten met een radler, een vedette, zalm en bitterballen. Daarna was het tijd voor een strandwandeling die ondanks het windje erg prettig was. Het was druk want we waren niet de enigen die van het mooie weer profiteerden met een dagje Noordwijk. Aan de andere kant van het strand gekomen klommen we weer omhoog en zetten ons neder bij Witsand met deze keer alleen een drankje (thee en Corona). Het werd wat frisser en het personeel deelde dekentjes uit die mijn vriendin dankbaar accepteerde. Via de boulevard wandelden we weer terug naar de auto om de terugweg richting huis weer in te zetten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten