dinsdag 2 september 2014

Carver one

Dit is er dan een
Toen ik naar huis reed zag ik iets voor me rijden waarvan ik geen idee had wat het was. Aangezien ik iets sneller reed haalde ik het voertuig al snel in en wierp er een wat betere blik op. Het bleek een driewieler te zijn die er uit zag als een kruising tussen een motor en een auto. De bestuurder keek ook opzij toen ik een blik op het voertuig wierp want ik zal vast niet de enige zijn geweest die dacht "Wat is dit nu weer".

Eenmaal thuisgekomen ging ik uiteraard meteen uitzoeken wat dit nu was en het bleek een Carver one te zijn, een van oorsprong Nederlandse uitvoering. De productie was inmiddels alweer gestaakt want het was nog niet zo'n groot succes geworden maar men is nog steeds aan het doorontwikkelen. Mij benieuwen of we meer van dit soort voertuigen op de weg gaan zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten