zaterdag 27 september 2014

Schipholtaxi

Mijn beurt
Mijn ouders waren op hun september stedentrip geweest en dit jaar hadden zij, net zoals in het voorjaar, hun oog op Portugal laten vallen, en wel op de havenstad Porto. Mijn zusje en ik hadden de werkzaamheden verdeeld, mijn zusje had ze naar Schiphol gebracht en ik zou ze ophalen bij terugkomst.

Ik had de vlucht in de Schiphol app gezet zodat ik op de hoogte was van de vluchtgegevens. Dat was maar goed ook want de vlucht bleek een uur vertraging te hebben. Daarna liep alles van een leien dakje, van het parkeren in P1, het even een drankje nemen in de juggle juice bar en het oppikken van mijn ouder bij aankomsthal 1 en hun vervolgens naar huis brengen. Dat was dus eerst mijn nichtje en nu mijn ouders. Mijn zusje en zwager kunnen het echter schudden met hun nachtvlucht in oktober, daar trappen we echt niet in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten