zaterdag 13 september 2014

Thaicoon

Het beukenplein bij zonsodergang
Ik had inmiddels meerdere malen naar grote tevredenheid bij Thaicoon in Almere gegeten maar ze hadden ook een vestiging op het Beukenplein in Amsterdam oost. Dus ik besloot om daar vrijdag eens te gaan kijken naar wat ze te bieden hadden. Bij binnenkomst bleek de Amsterdamse vestiging vele malen kleiner te zijn dan de Almeerse maar ook vele male drukker. Waar ik in Almere een mooie grote zaak met weinig klanten gewend was bleek Amsterdam een klein restaurantje (36 couverts) te zijn waar alle tafels gereserveerd waren en zodra een tafel vrij kwam ging daar een nieuw gereserveerd bordje op. Tel daar bij op alle mensen die aan de afhaal balie kwamen en je hebt een goed lopende zaak waar je erg blij van wordt als eigenaar.

Ik ging voor een zeevruchtensoep en een rundvlees schotel met rode pepers, Thaise basilicum, uien en knoflook en heb werkelijk prima gegeten. Het hoofdgerecht was gewoon goed en de soep was uitstekend, werkelijk niets op aan te merken. Dus mocht je in deze buurt zijn rond etenstijd dan kan ik Thaicoon van harte aanbevelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten