woensdag 17 september 2014

Mosselen

Yummie
De zondag was nog niet afgelopen want na de geslaagde missie voor een nieuwe bank en de minder geslaagde lunch was het diner deze avond bij mijn ouders, Wij waren namelijk uitgenodigd om mosselen te komen eten.

Toen ik binnenkwam waren de anderen al aanwezig (exclusief mijn nichtje, zij had onverwachts een gratis uitje naar de Efteling aangeboden gekregen). Er stond een mega fles palm op tafel die mijn zwager gekregen had en ik nam uiteraard een glaasje van dit erg lekkere Belgische bier. Het was al gauw tijd om aan tafel te gaan en de schalen mosselen werden aangedragen voor mij, mijn vader en mijn zwager (mijn zusje en neefje zaten aan de garnalen, mijn moeder aan de Duitse biefstuk), Deze keer had mijn vader een knoflook saus en een mosterdsaus gemaakt die heerlijk smaakten bij de mosselen. De schalen gingen dan ook schoon op alhoewel het tempo op het einde wel een stuk lager was dan in het begin. Net zoals altijd was het weer genieten geblazen en ik ging dan ook erg tevreden weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten