zondag 21 september 2014

iPhone 6

Groot, groter groots
Het zal de meeste mensen niet ontgaan zijn dat afgelopen vrijdag de iPhone 6 uitkwam en wel in twee versie, de normale en de plus, oftewel groter en grootst t.o.v de 5 (die ik heb). Normaal zou ik hier geen stukje aan wijden omdat mijn 5s nog geen jaar oud is en ik dus niet van plan ben tussen de €700 en €1000 uit te geven aan een nieuwe telefoon.

De reden dat ik toch wel wat tekst hieraan wijd is dat ik voor het eerst iemand in mijn kennissenkring heb die voor een Apple store is gaan kamperen om maar zeker te zijn van het krijgen van een nieuwe iPhone. Vanaf woensdag is zij voor de winkel gaan zitten om vrijdag maar als een van de eersten naar binnen te kunnen gaan. Nu woont zij wel in Santa Barebra in Californië dus de temperaturen zijn een stuk aangenamer dan bij ons, maar dan nog. In het bijgaande filmpje zie je mijn kennis Kathy zitten. Het is de blonde dame aan de rechterkant van de rij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten