zondag 30 mei 2010

1 jaar blogger


Ik was van plan om een leuke blogpost te gaan maken over mijn één jarig bestaan als blogger. Ik had naar de start van ons blog gekeken en kwam erachter dat het blog gestart was op 27 juli. Dat gaf mij dus de datum waarop ik de blog post moest gaan maken. Maar bij wat dieper nadenken was de eerst post van Dennis en dus niet mijn start. Mijn eerste post bleek op 28 juli te zijn dus dit stuk zou een dag later geplaatst moeten worden. Bij nog wat meer nadenken was dit echter mijn derde blog al. Het tweede was mijn vakantie in Duitsland van vorig jaar en het eerste was onze Amerika vakantie die daar nog voor zat. Dat blog was door Dennis geopend op 20 januari 2009 en mijn eerste bijdrage was op 14 februari. Kortom deze post is al maanden over tijd maar ik wil toch graag even stilstaan bij het feit dat ik (ruim) één jaar aan het bloggen ben.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd!!
    Je maakt leuke en gezellige blog verhaaltjes vriend, klasse!!

    BeantwoordenVerwijderen