zaterdag 15 mei 2010

Dragon age origins de finale


Eindelijk is het zover en heb ik dragon age origins uitgespeeld. Ik was al een tijd terug aan dit fantastische spel begonnen maar op een gegeven ogenblik kwam de klad er een beetje in. De reden was dat ik tegelijk met Dennis aan het spelen was maar toen hij het spel uitgespeeld had (en ik nog een aardig stuk te gaan had) vond ik het allemaal wat minder interessant. Vreemd want het is een spel in het genre (RPG) dat ik erg leuk vindt en er veranderde niets aan het spelen nadat Dennis klaar was. De laatste weken kreeg ik er echter weer zin in en de strijd met de archdemon werd wederom ingezet. Ik had alle downloadable content geïnstalleerd; The Stone prisoner, Return to Ostagar en Warden’s Keep en was de oppositie in mootjes aan het hakken. Vandaag was het dan eindelijk zover en in een zinderende strijd ging de archdemon kopje onder. Ik kan iedereen dit spel van harte aanraden het was genieten. Ik ga nu de add-on Awakenings maar eens installeren en de binnenkort te verschijnen The darkspawn chronicles om verder te genieten van de vervolgen op dit fantastische spel.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd! Mooie prestatie, Awakenings is ook zeer de moeite waard! Je zult ervan genieten! Ik wacht op de DLC met de "alternate history", waarin je de darkspawn zult spelen. Benieuwd hoe leuk ik dat ga vinden.

    BeantwoordenVerwijderen