donderdag 20 mei 2010

Tandarts


Deze woensdag was het weer zo ver, ik mocht een bezoek brengen aan mijn twee beste vriendinnen in de wereld, Bianca en Juliette. Oftewel mijn mondhygiëniste en mijn tandarts. Net zoals altijd ga ik daar probleemloos naar toe maar als ik eenmaal in de wachtkamer zit beginnen de zenuwen toe te slaan, alhoewel het alleen maar voor een controle en een gebit reiniging is. Ik was deze keer een kwartier te vroeg en had dus een kwartier om de spanning lekker op te bouwen. Als eerste kon ik bij Bianca terecht die een half uurtje druk bezig was om mijn gebit weer spik en span te krijgen. Onder het werk maakte zij een opmerking waar ik niet blij van werd, ze constateerde namelijk dat er een stukje van een kies af leek te zijn. Bij de controle bevestigde Juliette dit. Ze zei dat alles er prima uitzag maar dat er een stukje van een vulling afgebroken was. Kortom over twee weken mag ik terugkomen om de boel te laten herstellen. Wordt dus, helaas, vervolgd.

1 opmerking: