vrijdag 21 mei 2010

File


Normaliter rijd ik zonder problemen van mijn huis naar mijn werk. De route is A9, A1 en dan tenslotte A6. Vooral het laatste stuk op de A6 rijdt (bijna) geen hond en ik rijd dan ook altijd lekker door. Deze ochtend ging alles van het bekende leien dakje tot ik de A6 opreed. Bijna meteen zat ik in een erg traag rijdende file en ik begreep er niets van. Bij de hollandse brug gekomen begon de linkerbaan weer wat te rijden en ik begreep er nog minder van. Langzamerhand kon ik weer een beetje opschieten en toen ik de afslag naar het Almeerder zand bereikte begreep ik eindelijk waar deze enorme file vandaan kwam. De Libelle zomer weken waren weer begonnen en kuddes mutsen moesten die ene kleine afslag gebruiken, met alle file gevolgen van doen.

1 opmerking:

  1. Wat denigrerend :-)! Ik ben ook wel eens bij de Libelle zomerweken geweest, best leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen