maandag 17 mei 2010

The Little Thai Prince


Tot een van onze vaste gewoontes pre concert bezoek behoort restaurant bezoek. Zo ook deze keer. Toen wij ons opmaakten voor de show van Woven Hand moest er uiteraard ook een restaurant uitgekozen worden. De afspraak werd gemaakt om elkaar in het elfde gebod te ontmoeten en dan een hapje te gaan eten in een restaurant waar wij nog nooit eerder waren geweest. Stap een lukte, we zagen elkaar in het elfde gebod, stap twee lukte niet het werd wederom een van mijn bekende stekken (mijn partner in crime had er nog nooit gegeten bij deze eigenaar).

Het was gezellig in het elfde gebod en de eigenaresse (een goede vriendin van ons) was er ook maar zat aan onze kant van de bar. We zaten gezellig te kletsen en zij had het erover dat ze nog moest gaan eten maar geen zin had om te koken en ze at al twee dagen slecht. Spontaan riep ik dus “Ga je mee, wij gaan Thai eten”. Zij vond het erg gezellig maar door onze gast aan tafel besloot ik voor bekende kwaliteit te gaan en niet voor experimenten. Zo kwamen wij dus bij de Little Thai Prince terecht waar we allemaal erg van genoten. Voor gezamenlijk zes Thaise loempia's (twee de man vonden we wel genoeg) en 2 kippen en 1 eend (ik zit nogal in de eenden de laatste tijd, zie ook het verslag over welcome) als hoofdgerecht. Het was genieten voor iedereen maar wij mochten niet weg voor we beloofden binnenkort bij haar te komen eten. En gezien wat iedereen over haar kook kwaliteiten zegt zal dat geen straf zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten