woensdag 12 mei 2010

(Niet) bloggen uit China


Een vriendin van mij met een Azië tik zit momenteel in Shanghai voor een vakantie van twee weken. Zij wil daar o.a. de wereldtentoonstelling bezoeken. Op haar vorige vakantie was zij aan het bloggen geslagen onder luidkeelse toejuichingen van mij. Ook van deze vakantie zou zij ons via haar blog op de hoogte houden van alles wat zij mee ging maken. Tot ik een email van haar kreeg met de mededeling dat de anti Google hysterie in China er voor zorgde dat blogger niet benaderbaar was. En ook facebook wordt gecensureerd door onze Chinese vrienden kon zij mij mededelen. Dat wordt dus niet bloggen voor haar deze vakantie maar zij gaat ons via email op de hoogte houden van haar avonturen heeft zij beloofd. Aangezien Hongkong een van de andere bestemmingen is waar zij naar toegaat ben ik erg benieuwd of ze daar vandaan wel kan bloggen. Hongkong staat nl. ook op mijn planning voor 2010 en ik wil graag weten of ik vanuit Hongkong wel kan bloggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten