donderdag 13 mei 2010

Jan is jarig


Na Moederdag de afgelopen zaterdag was het deze dag de verjaardag van mijn zwager waar de familie voor bij elkaar kwam. Het echte feest was in het weekend, deze avond was alleen voor de familie om even koffie te drinken en bij te praten. Mijn zwager kreeg van mij een bezoekje aan de volgende whisky proeverij in L&B aangeboden op 30 mei. Dit is een Islay proeverij en aangezien mijn zwager die ook erg lekker vindt zal het cadeau hem wel bevallen. Verder meteen de afspraak gemaakt dat als het mooi weer wordt ik en mijn nichtje langs komen voor een BBQ als mijn zus en zwager op de camping staan op pinkster zondag.

Uiteraard moest ik de nieuwe zwarte vespa van mijn nichtje bewonderen. Ze had er de afgelopen twee jaar hard voor gewerkt om die op haar zestiende aan te schaffen en hij stond mooi te blinken. Inclusief windscherm en stoere helm! Met net over 200 km op de teller had ze echter haar eerste twee ontmoetingen met de politie al achter de rug. De eerst had geen consequenties, ze moest mee om op de rollenbank te kijken of haar vespa niet opgevoerd was, de tweede kostte haar echter €40 voor het ergens inrijden waar dat verboden was. Dat gaat een dure hobby worden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten