zaterdag 20 maart 2010

Eten voor de afscheidsborrel


Het was tijd voor de afscheidsborrel van onze, bijna, ex-collega. aangezien het een normale werkdag behelsde zouden we met een klein groepje eerst een hapje gaan eten. Mijn voorstel voor pizza werd afgewezen daar dat te lang zou duren. We zouden een hapje bij La Place aan de A6 in Almere gaan doen. Makkelijk, lekker en snel. Dat bleek echter een illusie te zijn want er stonden rijen mensen te wachten bij La Place. Misschien heeft mijn vorige stukje een aanzuigende werking gehad of zijn de mensen door de krediet crisis uitgeweken maar het was afgeladen. We weken dus maar uit naar de buren en daar werd ik niet echt gelukkig van. De maaltijd bestond uit een quarter pounder en een frietje en dat mag dan een goede bodem zijn voor alcohol (het is vet zat) om nu te zeggen dat het een gourmet maaltijd is.

Verder heb ik een tweede (naast de hamburgers) overeenkomst gevonden tussen de Hooters en de McDonald’s, beiden hebben free wifi. Zolang de Hooters echter beer & babes blijven bieden weet ik waar mijn voorkeur ligt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten