woensdag 17 maart 2010

Na de popquiz


De afloop van de popquiz (zie gisteren) was echter niet het enige mooie momentje van deze zondag. Na afloop kwam het grote scherm naar beneden en werd het tijd voor Ajax – PSV. Ondanks de billen knijpende start wist Ajax het initiatief naar zich toe te trekken en gingen we met een 2-0 voorsprong de rust in. De eindstand van 4-1 werd uitgebreid door mij gevierd vooral omdat van de teamleden van de popquiz er één PSV supporter en één Feijenoord supporter was. Kortom mooie momenten!

Na het voetbal (en nog meer bier) moesten een aantal mensen met de trein terug naar huis. De drie overgeblevenen (waaronder ik) wilden eerst nog een hapje eten. De andere twee stelden de schutter voor, dat ook een simpele studenten hap serveerde. Ik wist ze echter te overtuigen dat ik een beter restaurant voor een betere prijs wist en de wandeling naar de zeedijk werd ingezet. We belanden bij een van mijn favorieten, de Little Thai Prince. Gezien de hoeveelheid genoten bier werd het voorgerecht overgeslagen en werden er drie hoofdgerechten uitgekozen waaronder een vegetarisch. Het eten was, zoals gebruikelijk, fantastisch en werd begeleid door een biertje en gevolgd door een koffie. De anderen waren al zeer tevreden over de maaltijd maar toen de rekeningen arriveerde en €46 bleek te zijn vielen ze zowat van hun stoel. Kortom wederom twee nieuwe fans voor dit uitstekende restaurant erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten