woensdag 31 maart 2010

Lay’s limited edition

Ik ben niet zo’n chips (en andere zoutjes) koper in de supermarkt. Niet omdat ik het niet lekker vind maar omdat ik er niet van kan afblijven. Als ik een zak chips in huis heb moet en zal die op dezelfde dag leeg gaan. Maakt niet uit of ik wel of geen trek heb, al moet ik de laatste exemplaren tegen heug en meug naar binnen werken, leeg zal die zak gaan.

Zo liep ik deze week vrolijk door de Albert Heijn heen om boodschappen te doen en passeerde daarbij de zoutjes wand. Ik wierp daar ook, zoals altijd, een blik op (verboden vruchten zijn lekker) en mijn oog viel op een grote zak lay’s met twee kreten erop. Honing mosterd en limited edition. De eerste triggerde mij omdat dit toch wel een favoriete smaak van mij is, de tweede omdat limited edition slaat op dingen als dvd’s, comics en ander spul voor verzamelaars en niet op chips. Maar het lezen van het commentaar op de zak bevestigde mij dat er zelfs van chips tegenwoordig limited editions gemaakt worden. Binnenkort is er waarschijnlijk ook limited edition toilet papier te koop. Kun je je kont afvegen met Obama of de paus. Ik durf echter te wedden dat als zo’n limited edition aanslaat dat ie even later gewoon als standaard product in de schappen van de supermarkt teruggevonden zal worden. Maar goed alles in de naam van de handel. En ja ik heb de zak gekocht, dezelfde avond leeggegeten en ik vond het niet vies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten