dinsdag 2 maart 2010

VVE vergadering


Het was wee zover, het jaarlijkse hoogtepunt als appartement bezitter stond deze maandag op de agenda, de jaarvergadering van de VVE. Net zoals vorig jaar was de vergadering in multicultureel centrum de serre, het zoveelste geld verslindende project van een linkse stadsdeelraad. De start was om half acht en ik was er 5 minuten voor de start. Gelukkig was de opkomst niet al te groot zodat het waarschijnlijk een kort samenzijn zou worden. De voorzitter kon in rap tempo door bijna alle onderwerpen heen en ik dacht dat moet binnen een uurtje gepiept zijn. Ondanks het lastige jaarlijkse agenda punt vogeltjes overlast (ja, ja de hoogtepunten van een VVE vergadering) werd de vergadering na 65 minuten gesloten. Ik had mij wederom laten overhalen om een jaar aan mijn kascommissie voorzitterschap toe te voegen, maar was daar wel een bos bloemen en een cola light rijker voor geworden. Ach voorlopig weer een jaar rust dus dat is best te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten