donderdag 11 maart 2010

Verhuizing


Een van de dingen die op mijn werk erg veranderlijk is is de werkplek. Ik werk al heel wat jaartjes bij deze baas maar ik denk dat ik meer kamers heb gezien dan dienstjaren in die tijd. Ik ben pas geleden (begin dit jaar) wederom verhuisd en heb nu een mooie grote kamer met mijn project team. Ook dit zal echter niet al te lang duren. Eind maart begin april gaan we wederom naar een andere plek verhuizen. Deze kamer zal nog groter worden dan de vorige daar het team wat extra mensen erbij gaat krijgen en vervolgens gaat splitsen. Ik heb dan opeens twee teams i.p.v. één. Kunnen we dan wel weer mooi dart wedstrijden tussen de beide teams organiseren met mooie prijzen. Ik zal eens kijken of ik daar budget voor kan krijgen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten