zondag 28 maart 2010

Diner voor vier, nee drie, nee twee, nee drie


Deze woensdag zouden we met z’n vieren uit eten gaan, ikzelf met een vriendin van mij en een vriend van mij met zijn dochter. Het mocht echter niet zo zijn want als eerste haakte mijn vriendin af en toen zijn dochter. Niet getreurd we zouden alsnog met z’n tweeën gaan en het zou A-fusion worden daar hij hier veel goeds van had gehoord maar er nog nooit had gegeten. Omdat we maar met z’n tweeën waren had ik niet gereserveerd dat moest lukken. Op het laatste moment kon mijn vriendin toch dus we kwamen met z’n drieën aan bij A-fusion. En ja hoor ondanks dat het een woensdag was zat A-fusion wederom stampvol en had geen tafeltje voor ons.

Bij navraag zou het een minuut of 20 duren voor ze plek voor ons hadden. Wij besloten dus even aan de overkant bij de zon een slokje te gaan drinken om de tijd door te komen. Tot mijn grote verrassing (ik kom NOOIT in deze buurt) bleken er bekenden in de zon te zitten en was het in no-time tijd om aan tafel te gaan. Als vaste bezoeker lieten mijn tafelgenoten het aan mij over om de hapjes uit te zoeken. Ik zelf koos voor bekende toppers als de oesters, eend, ossenhaas saté en nieuwe dingen als de tempura kip. Daarnaast liet ik het aan mijn vriendin over om de sushi schotel uit te zoeken. Iedereen genoot van het voedsel en was het er over eens dat A-fusion een van de betere restaurants in de buurt was. Mijn vriendin gaf aan dat deze combinatie van Chinees en Japans haar nummer vier en vijf keukens waren. De top 3 bleek Frans, Italiaans en Thai te zijn, daar zij zelf echter een Thaise is en dit elke dag eet valt die uit voor restaurant bezoek. Mocht ik nog een keer met haar uit eten gaan dan betekent dat, dat het een Frans of Italiaans restaurant moet worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten