maandag 22 februari 2010

Voetbal


Deze zondag was het weer tijd voor een wedstrijd van Ajax en wel Ajax – Vitesse. Voor mij de 1e wedstrijd van deze competitie, ik had dit seizoen alleen Jong Ajax – Jong PSV gezien en dat was het. Ik toog dus om half twee naar het huis van Dennis om hem op te halen voor het ritje naar de Arena. Na de rit naar de Venser polder met onze speciale parkeerplek was het een korte wandeling naar de Arena en gingen wij zitten. De timing was perfect want we zaten nog niet of de gladiatoren betraden het veld onder het luidkeels meegezongen clublied. Prompt kwam weer boven wat ik kennelijk onderbewust had weten te vergeten. Sinds vorig seizoen zaten de Ultra’s (voorheen vak 410) naast ons en dat was een permanente herrie die het praten zeer lastig maakte. Ik stel een petitie voor met als titel geef de ultra’s hun eigen vak terug. Oh ja en de wedstrijd, toch de reden om te gaan. Na een superieure eerste 35 minuten en een 3-0 stand ging de wedstrijd vervolgens als de spreekwoordelijke nachtkaars uit. Ajax vond het wel genoeg en Vitesse kon gewoon niet meer. Eindstand 4-0.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten