donderdag 11 februari 2010

Geen demmeren


Vandaag had ik een mooie nawerkse activiteit ingepland. Verlaat nieuwjaars Demmeren. Oftewel met een groep collega's na het werk wat gaan drinken in café Demmers te Naarden. Iedereen had er veel zin in want het was al weer te lang geleden dat we dit leuke café met zijn speciaalbieren en pinda's een bezoek hadden gebracht. Helaas het mocht niet zo wezen want een van mijn twee teams was tegen flink wat problemen aangelopen en er moest geleverd worden dit weekend. 's Middags was er crisis overleg geweest en we zagen maar een oplossing. Vanavond doortrekken tot onze issues verdwenen waren zodat we toch op tijd zouden leveren. Nu kan ik zelf niet meewerken maar faciliteren en ondersteunen behoort wel tot de mogelijkheden. Ik besloot te blijven, ondertussen wat aan mijn eigen werkzaamheden voor mijn andere team te doen en dingen te regelen.

Het eerste was uiteraard de voedselvoorziening. Na een inventarisatie ronde kwamen pizza en shoarma er als winnaars uit en aangezien beide zaken aan huis bezorgden liet ik beide aanrukken. Pulcinella bezorgde ons prima, en echte Italiaanse, pizza's en Grillroom Sphinx verzorgde een prima mixed grill. Aangezien er een sector overleg was geweest (waar wij ook niet naar toe waren gegaan) met aansluitende borrel had ik daar voor ieder van mijn mensen nog een biertje gekaapt zodat zij het eten weg konden spoelen. Alles smaakte prima alleen de mixed grill was iedereen te machtig, niemand slaagde er in al het vlees weg te werken laat staan de bijbehorende frites. Na de vreetpartij kwamen er oplossingen in zicht en wij togen naar huis met een tevreden gevoel. Het woog niet op tegen een avondje Demmeren maar echt ontevreden ging ik ook niet naar huis. Nu morgen en het weekend nog door zien te komen en we hebben weer een klus geklaard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten