maandag 15 februari 2010

De laatste loodjes


Na het aperitief en de maaltijd was het laatste onderdeel van de avond aangebroken, het stappen. Wij gingen met z’n vieren naar de roode baron om de avond af te sluiten. Het was erg rustig op deze avond en ik kon me volledig uitleven met de muziek. Ik besloot dan ook los te gaan met swingende jaren zeventig en tachtig muziek en dat kon iedereen dan ook flink waarderen. Zaten m.n. de dames eerst alleen op de bank te swingen bij dit soort nummers, toen de latin kwam gingen de beentjes los en werd er flink gedanst. Het gezelschap werd eerst uitgebreid daar een vriend van mij tegen elf uur kwam opdagen en later uitgedund want mijn vriendin moest naar huis. Uiteraard bracht ik haar naar haar auto in de parkeer garage daar het inmiddels erg laat was geworden. De overige vier bleven echter tot in de kleine uurtjes in de roode baron hangen en besloten zelfs door te gaan naar de Mekhong River. Het gezelschap steeg daar weer naar de vijf omdat een Thaise vriendin van mij daar was. Ze was echter goed aangeschoten maar ook goed gezelschap. Toen de Mekhong sloot gingen mijn collega met zijn vriendin terug naar hun hotel. Wij namen nog een laatste afzakkertje in de San Francisco voordat het tijd was om huiswaarts te keren. Het was een heerlijke avond en gevaar voor herhaling is zeker aanwezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten