donderdag 18 februari 2010

Party


Nadat mijn vrienden waren vertrokken bleef ik achter in de roode baron daar er flink gefeest moest worden. De eigenaresse vertrok namelijk voor twee weken vakantie naar Thailand en veel van haar vriendinnen waren langsgekomen om de laatste avond luister bij te zetten. In tegenstelling tot de vorige keer was het er erg druk maar dan voornamelijk met sexy geklede dames die een feestje wilden bouwen. R&B was verboden, latin (maar dan alleen swingende merengue en salsa) mocht nog net, maar verder moest er goede up-tempo dance muziek gedraaid worden. De dames gingen volledig los en er werd zwoel en sexy bewogen op de maten van de muziek. Met name een dame, momenteel op zoek naar een vriend en dus met bijbehorende kleding, stond erg verleidelijk met haar heupen te draaien. De mannelijk bezoekers stonde ondertussen goedkeurend toe te kijken en een enkeling deed zelfs mee met de losgeslagen dames. Ik vertrok om half een daar ik de volgende ochtend vroeg op moest, als dat niet zo was geweest had ik er nog wel een paar uurtjes aan vast geknoopt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten