vrijdag 19 februari 2010

Taxi service


Afgelopen zondag was het wederom vroeg op staan. Ik had een vriendin beloofd haar naar Schiphol te brengen. Toen ik het beloofde maakte ik mij niet zo druk, ik moest haar om tien uur ophalen en ik had toch duidelijk gehoord dat zij op een maandag vloog. Helaas bleken mijn oren andere dingen gehoord te hebben dan haar mond gezegd had want de vlucht was toch echt op een zondag. Gelukkig woont ze dicht bij mij in de buurt en kon ik de wekker op negen uur zetten, maar ja dat is toch geen wenselijke tijd voor mij op de zondag. Alles liep echter van een leien dakje. Ondanks de zoveelste sneeuwbui reed ik probleemloos naar mijn vriendin toe, pikte haar en een andere vriendin op en bracht de dames naar Schiphol. Ik nam met een zoen afscheid om weer naar de warmte van mijn huis terug te keren. Ik laat het aan iemand anders over om haar na twee weken weer op te pikken van het vliegveld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten