vrijdag 11 september 2009

Woensdagavond stapavond


Nee, ik ben niet van mijn geloof gevallen, ik moet tenslotte werken op donderdag, maar deze week was de woensdag aan de beurt. Een goede kennis bleek van maandag tot donderdag in Nederland te zijn en hij nam dan ook contact op met de mededeling dat er woensdag een feestje was en of ik ook langs kwam.

Het feest was in de Butterfly, het restaurant annex bar van zijn vriendin, omdat een van de medewerksters jarig was. De butterfly is eerst een Thais restaurant en veranderd bij het vorderen van de avond in een bar als de eters verdwijnen.

Net zoals het verjaardagsfeest van Da, enige tijd geleden was bij deze Thaise party ook weer uitstekend voedsel beschikbaar naast de ruime hoeveelheden drank. De avond was zeer gezellig maar aangezien mijn kennis de volgende dag terugvloog naar Azië voor een bruiloft moest hij op tijd weer vertrekken. Samen met nog enkele andere bekenden bleef ik wat langer. Ik ging echter tijdig naar huis te om de volgende dag uitgeslapen naar mijn werk te kunnen.

Mocht je niet al te kleingeestig zijn ga dan eens een hapje eten in de Butterfly en vergaap je aan de bediening.

1 opmerking: