maandag 28 september 2009

Nabrander

René heeft in zijn relaas een goede opsomming gedaan van het totale strip gebeuren. En inderdaad het is niet meer zoals vroeger. De megafoon is al jaren niet meer van de partij en ook zie je steeds hetzelfde handjevol mensen die de beurzen nog afstruinen. Ik heb wel goede dingen gehoord over de "nieuwe" beurs in Breda. Deze vind weer plaats op 6 en 7 maart. Als ik deze in kan passen in mijn drukke leven ga ik het eens proberen. Tegenwoordig zijn zo'n beetje alle strip winkels gestopt om de een of andere reden. Om toch nog een beetje van de goede oude tijd terug te krijgen zaten Dennis en ik te mijmeren. Het leek ons leuk om de Hannetjes op te zetten. Wat dit precies inhoud zal nog wel verteld worden als we ermee van start gaan. Maar daar kun je niet zo lang mee doorgaan. Daarom heb ik al direct een vervolg idee. Uitspraken (en andere zaken) die we gehoord en meegemaakt hebben op onze zoektocht naar die laatste comic.

Daarom steek ik gelijk van wal met een uitspraak uit Londen toen een gedeelte van ons team op bezoek was bij John Bolton. Deze die niet mee gingen, besloten ergens in Londen te wachten. Tijdens dit wachten haalde iemand iets te eten of te drinken (dit moet aangevuld worden, ik weet het namelijk niet meer zeker) voor zichzelf en kreeg toen de opmerking naar zijn hoofd: "zijn wij hoeren of zo" over deze opmerking / uitspraak heb ik het nog vaak gehad en zelf ook regelmatig gebruikt. Dit lijkt me een mooie om mee te beginnen als herinering quotes.

Nu ga ik nog even door een stapeltje Conans bladeren die ik heb gescoord op de beurs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten