woensdag 23 september 2009

Facebook


Iedereen die tegen mij begon over sociale netwerk sites als Hyves kon bij mij altijd op een honend lachsalvo rekenen. Ik had een profiel op Linkedin, het netwerk voor professionals en al die andere onzin kon mij gestolen worden.

Totdat een vriendin op vakantie was geweest en mij vertelde dat ik de foto's op facebook kon bewonderen. Ik maakte een account aan met als enige bedoeling om haar foto's te kunnen bewonderen maar daar bleef het niet bij. Al gauw zette ik wat foto's van eigen vakanties op facebook voor diezelfde vriendin met het idee this is it.

Daar bleef het echter ook niet bij. Algauw zocht ik wat bekenden op, voegde die toe aan mijn vriendenkring en zette af en toe een berichtje neer over wat ik ging doen. Ik ben nog steeds geen facebook junkie maar maak er wel gebruik van. Mocht je ook op facebook zitten, je kunt me toevoegen aan je vriendenkring.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten