vrijdag 28 augustus 2009

Verjaardag feestje


Donderdag was een bijzondere stapavond want Da, de eigenaresse van de Roode baron was jarig. De verjaardag van een Thaise (elke Aziaat trouwens) betekent dat er ook gegeten moet worden. Om deze reden waren wij vroeg aanwezig. De bar was een en al bloemenpracht en het was al erg druk. Ons cadeau, een fles caipirinha met glas en opener, viel goed in de smaak en na de felicitaties werden wij aangemoedigd om van het buffet te smullen. Dit was geen enkel probleem, er was rijst, mie, viskoekjes, saté, loempia's, garnalen, kipgerecht en koude snacks. De beruchte rauwe Thaise worst met knoflook en pepertjes was er ook. Deze worst heb ik één keer eerder gegeten. Het grote probleem is niet eens de scherpte (en hij is PITTIG) maar de knoflook. De vorige keer dat ik hier een hap van nam kreeg ik de volgende ochtend van een collega de vraag of ik een bolletje knoflook naar binnen gewerkt had. Aangezien ik vrijdag weer moest werken heb ik deze dus maar laten staan. Het was een gezellige avond met heerleijk voedsel, muziek, dans, gelach en oh ja ook drank. Het was dan ook pas ruim na middernacht dat ik huiswaarts keerde. Kortom een gezellige avond die uit doet kijken naar volgend jaar!

1 opmerking:

  1. Niet te geloven toch dat de enige keer dat ik er geweest ben, er om precies te zijn 1 Thai in de Thaibar was...!!!!

    BeantwoordenVerwijderen