zondag 27 september 2009

Minpunten voor Suvarnaphum

René heeft enkele posts geleden de loftrompet gestoken over Suvarnaphum. Ik was het daar helemaal mee eens! Vandaag moet ik echter sterke minpunten melden voor dit normaal gesproken bijzonder goede restaurant. Na de beurs gingen René en ik daar eten halen, dat duurde echt godsvergeten lang, maar ja, dat kan een keer gebeuren! Thuis gekomen bleek men echter de bami vergeten te zijn (overigens wel berekend), wat een teleurgestelde Daan tot gevolg had. Dat was al vervelend, maar wat echt de killer was, was dat zowel het gerecht van Ans en mij zo ongelofelijk heet (lees: pikant) was, dat mijn mond in de brand spoot, mijn maag ervan van streek raakte en ik nu daadwerkelijk nog last van mijn keel heb en adem halen moeilijk gaat. Nee, deze keer geen voldoende voor Suvarnaphum!!!!

1 opmerking: