vrijdag 11 september 2009

Luisteren naar mannen die vrouwen haten....

Normaal ben ik niet zo van de luisterboeken, zelf lezen vind ik toch een leukere ervaring. Maar helaas heb/ maak ik er te weinig tijd voor. De laatste tijd lees ik of mijn comics weg (dat gaat al niet zo snel) of ben ik bezig met de Alex Cross serie van James Patterson. Nu kwam ik op FTD een post tegen van alle boeken van Stieg Larsson. Het eerste deel, "mannen die vrouwen haten" is een mega seller en inmiddels ook een goede box office hit en op de vakantie in de USA heeft Hans de boeken verslonden. Dus ik waagde de gok, deed een download voor nul euro en zette e.e.a. op mijn iPod. Boel in de auto en op weg naar de Rabobank in Utrecht en eens luisteren wat het wordt. Het wordt heel veel!!! Je wordt heel snel in het boek getrokken en ik ben geboeid. Wat lastig is, is dat ik niet even een uitstapje naar een muziekje kan doen, want dan ben ik de positie van het boek kwijt en moet ik het weer opzoeken en het is nogal een dik boek (lees: veel uren op de iPod), dus ik zal de komende periode weinig muziek horen. Luisteren gaat beter dan verwacht, dus voor herhaling vatbaar!!!

1 opmerking: