maandag 31 juli 2017

Zaterdagmiddagborrel

Mooi uitzicht
Zaterdag zouden we bij mijn ouders koffie gaan drinken maar het weer was een stuk beter dan voorspeld dus we besloten om te gaan borrelen maar dan wel vlak bij huis. Zo zaten we even later op het terras van grand café Sloterplas met een mooi uitzicht over jawel, de Sloterplas. En nog mooier, parkeren is daar normaliter lastig om een understatement te gebruiken maar deze keer kon ik mijn auto gewoon voor de deur kwijt.

Het weer was zelfs nog lekkerder dan we gedacht hadden  en dus waren de jassen niet nodig en smaakten bier en rode wijn ons prima net zoals de bitterballen en kaasstengels die even later arriveerden. Het was een erg gezellig uurtje waarbij mijn vriendin ook nog een cadeautje voor haar verjaardag (dit was de vierde dag dat ze het vierde volgens mij) kreeg van mijn ouders. Kortom een prima manier om een zaterdagmiddag door te brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten