zaterdag 1 juli 2017

The mall of New Hampshire

Geen outlet
Vandaag stond de tweede dag shoppen op het programma met een bezoekje aan The mall of New Hampshire. Deze keer geen outlet met aantrekkelijke prijzen maar een hele andere reden om hierheen te gaan. New Hampshire kent namelijk geen BTW, mijn iPad was echt te oud geworden en er zat een Apple store in deze mall. We betraden de mall maar de Apple store was niet het eerste waar we terecht kwamen want er bleek ook een Victoria secrets in de mall te zitten en het was leuk dat ik een iPad wilde kopen maar andere dingen waren belangrijker. Daarna was het echter door naar de Apple store waar ik een nieuwe iPad aanschafte die mij inderdaad €100 scheelde met wat ik er in Nederland voor had moeten betalen.

Daarna was het tijd voor de foodcourt waar we bij Master Wok voor een eenvoudige en voedzame maaltijd kozen met twee flesjes water erbij. De rest van de mall werd ook verkend met wat kleine aankopen her en der maar beiden waren we meer dan gelukkig met onze eerste aankoop dus veel drive zat er niet meer in en aan het einde van de dag verlieten we de mall dan ook weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten