woensdag 5 juli 2017

Shoppen

Toen was het nog droog
Vandaag was onze tweede dag in Boston maar er waren flinke buien voorspeld dus we zouden naar de dichtstbijzijnde outlet gaan en de dag daar doorbrengen. De rit zou een uur duren maar er stonden flink wat files en het was dan ook bijna twee uur later voor we aankwamen. Bij de aankomst was het weer werkelijk schitterend en er werd flink ingeslagen, ik kon bijna mijn hele lijst wegstrepen, er bleef alleen één spijkerbroek staan maar verder was alles weg. En waar mijn vriendin bij de eerste outlet nogal timide was, werd de schroom helemaal afgeworpen en werd er probleemloos aangeschaft. Op een gegeven moment ging ik even op en neer naar de auto om alle spullen weg te leggen en daarna was het tijd voor de lunch.

Outlets hebben meestal niet zo veel maar dan een foodcourt hier bleek een redelijke diner te zitten dus voor het eerst van mijn leven streek ik neer bij een Ruby Tuesday. Ik koos voor de burger en aan de overkant werd er, uiteraard, een salade besteld. Daarbij twee lekkere biertjes en dit was denk ik de beste maaltijd die ik bij een outlet gehad heb. Na de lunch was het wederom shoppen maar toen begn het te regenen. En regenen. En regenen. Het kwam werkelijk met bakken uit de hemel en ondanks dat we het uitstelden moesten we op een gegeven ogenblik toch terug naar de auto. Galant als ik ben liet ik mijn vriendin op een overdekt bankje bij de ingang achter en ging de auto ophalen waarbij ik goed nat werd maar het resultaat was dat vriendin en tweede set aankopen relatief droog binnen waren. Het was tijd om terug naar Boston te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten