maandag 24 juli 2017

Wifi repeater

Met verpakking
Mijn internetprovider  had weer eens een mooie aanbieding, een Wifi repeater voor gratis. Als echte Nederlander laat je dat soort aanbiedingen uiteraard niet aan je voorbijgaan en helemaal niet als de draadloze verbinding van je NAS naar je TV af en toe hapert als je hoge kwaliteit films loopt te streamen. Na een paar klikjes op de website werd mijn bestelling bevestigd en een week later (er was al aangegeven dat het even zou duren i.v.m. de vele bestellingen) kwam de postbode mijn nieuwe aanwinst brengen.

Aansluiten ging erg vlot (stop hem in het stopcontact, druk op de knop en druk op de knop van de router) en klaar was Kees. Ik merk momenteel niets van storingen en haperingen in mijn films en verder loopt alles ook als een zonnetje. Binnenkort even de internet snelheden gaan testen en dan wordt het eindelijk tijd om Ziggo de wacht aan te zeggen en met digitale tv van XS4all te gaan beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten