dinsdag 11 juli 2017

Shoppen

Goede lunch
De tweede stop van vandaag was een herhaling van zetten want, zoals ik al vermeld had, was alle schroom van mijn vriendin afgevallen wat betreft outlets dus er stond een hernieuwde visite aan de eerste outlet van de vakantie op de planning en dit was niet onderhandelbaar. We arriveerden dan ook na een uurtje rijden bij de outlet en daar werd het laatste gaatje van mijn shoppinglist ingevuld, een tweede spijkerbroek. Zij ging compleet los bij Calvin Klein waar een ruime collectie lingerie werd aangeschaft.

Daarna was het lunchtijd en deze keer besloten we op het foodcourt en bezoekje te brengen aan de Japanner. Het werd een water en een cola vergezeld van twee Bento boxen bestaande uit sushi, salade, rijst, groente en kip voor de een en rund voor de ander. Na de maaltijd wilde mijn vriendin nog flink doorgaan met shoppen maar ik maakte me toch wel een beetje bezorgd over het feit dat het inchecken voor de vlucht niet was gelukt dus we gingen terug naar de auto, gooiden de nieuwe aankopen in de koffers en gingen op weg naar het vliegveld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten