dinsdag 18 juli 2017

De kapitein

Mooie plek
Tijdens mijn vakantie bleek een van mijn collega's vertrokken te zijn, en wel een waar ik de afgelopen tijd goed mee samengewerkt had. Gelukkig bleek hij zijn afscheid niet stilletjes te doen maar gaf hij een borrel voor een aantal mensen in de splinternieuwe locatie waar ook zijn bootje lag.

Na het werk reed ik daar dan ook naar toe en, aangezien het schitterend weer was, stond er een lange tafel buiten in het zonnetje. Er was bier, er waren bitterballen en het was druk want ik was niet de enige die met hem wilde proosten op een mooi verleden en een betere toekomst. Toen ik, veel te vroeg want ik had een afspraak bij mijn kapster, moest vertrekken kreeg ik nog een mooi aandenken van hem mee als terugblik op de samenwerking en als opstekertje voor de toekomst. Kortom een mooi afscheid en echt jammer dat ik al zo snel weer weg moest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten