zaterdag 29 juli 2017

Comic con

De 2017 editie
Afgelopen week vond comic con international weer plaats in San Diego en dat was internationaal nieuws. Waar deze beurs vroeger alleen voor comic nerds (schuldig) was, is deze tegenwoordig vooral bekend geworden voor films en tv-series en sinds het succes van de Marvel films.is het groot nieuws geworden.

Door de berichtgeving moest ik weer even terug denken aan mijn vakantie van 2001 waar ik met een goede vriend tijdens comic-con in San Diego was en we zelfs één vrijkaartje kregen van een comic winkel waar we wat kochten. We besloten toen om niet te gaan want we wilden die dag wat anders gaan doen maar terugkijkend heb ik best wel spijt dat we het niet gedaan hebben. Ach wie weet komt het er nog een keer van maar ik denk dat het bij die ene gemiste kans blijft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten