woensdag 26 juli 2017

Eten op het werk

After dinner talks
Nee dit gaat niet over mijn werk waar ik zat te eten maar over het werk van mijn vriendin. Nadat we zondag samen uit eten gegaan waren en ze maandag met haar dochter uit eten was geweest zat er nog meer in het vat. Samen met een collega, die ook onlangs jarig was geweest was er namelijk dinsdag een etentje voor haar werk met aanhang.

Zo ging ik dan ook na het werk richting Almere poort waar de rest van het gezelschap al verzameld was en er een rijk gedekte tafel klaar stond met frituurhapjes (bitterballen!), saté en shaslick, groenten, garnalen, mie en nog veel meer lekkers. Ik nam plaats aan tafel kreeg een biertje en een bord en daarna was het even heel stil. Vervolgens kwam er koffie en hele zoet taart op tafel en gingen de mannen richting bank en stoelen en bleven de dames aan tafel zitten. Na een uurtje gezellig natafelen was het tijd om naar huis te gaan na een erg gezellige avond met goed eten, drinken en gezelschap, alleen de taart mag volgende keer een stuk minder zoet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten