donderdag 13 juli 2017

Tandarts

Best wel mooi geworden
Een van de eerste dingen die op mijn agenda stond na de vakantie was iets waar ik niet al te gelukkig van werd, een bezoekje aan mijn tandarts en mondhygiëniste. De afspraak stond al voor mijn vakantie gepland maar door een verbouwing van de praktijk waren het twee afzonderlijke afspraken geworden en ik wilde er, uiteraard, liever in een keer van af zijn.

Bij aankomst was er nog niets van de verbouwing te zien aan de buitenkant en de smalle en steile trap naar een hoog was ook nog steeds hetzelfde. Daarna was het gebouw echter flink opgeknapt met een nieuwe houten vloer en mooie praktijkruimtes met matglas ervoor. Toen ik aan de beurt was werd er eerst een riedel aan vragen afgevuurd want er was een nieuw computersysteem en kennelijk was een export uit het oude systeem onmogelijk of mislukt. De controle zelf was gauw gebeurd en met een bewijs van goed gedrag werd ik weer voor een half jaar weggestuurd maar wel via de mondhygiëniste. Dat duurde uiteraard een stuk langer maar ook dat ging voorbij en ik kan weer een half jaartje rustig ademhalen tot het volgende bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten