zaterdag 15 juli 2017

Tweede bank

Daar staat ie dan
Een voordeel van het op vakantie gaan was dat de weken voorbij waren gevlogen en we bij terugkomst opeens een belletje kregen van Lederland dat onze bank eindelijk afgeleverd kon worden. Het had eventjes geduurd maar dan krijg je, hopelijk, ook wat.

Ik maakte dan ook een afspraak voor de eerstkomende vrijdag in de ochtend en men vertelde mij dat ik donderdag kon bellen voor een betere tijdsindicatie. Dus belde ik donderdag braaf op en kreeg een forse shock te verwerken want de bank zou om half acht voor de deur staan. De wekker ging dan ook op zeven uur en ik rolde meteen van bed naar douche. En dat was maar goed ook want half acht was een pessimistische inschatting, de bezorgers stonden al om kwart over zeven voor de deur. Het waren professionals want in no time stond de bank binnen, werd hij van verpakkingsmateriaal ontdaan en stond hij op de gewenste plek. Na aankomst van mijn vriendin werd daar uiteraard nog wat aan gesleuteld maar toen stond hij dan ook echt perfect. Laat de visite maar komen want we hebben nu meer dan genoeg zitplaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten